8 Nisan 2010 Perşembe

Külkedisi'nden yetmişlere

Bu blog moda blogu değil ama arada sevdiğim şeyleri yazıyorum biliyorsunuz. Bu aralar hiç dergi okumuyorum.Beni her konu ile 'up to date' tutan Italyan Vanity Fair haftalık dergiye olan aboneliğimi de bir süre ders çalışayım diye durdurmuştum. Herşeyden uzak kalmışım!! Bu aralar biraz zamanım var şöyle internette 2010 yaz sezonunun ayakkabılarına bakayım dedim ve karşıma bunlar çıktı. Zaten Crocs manyağıyım ve çoğu kişi plastik dese bile ben çok severek giyiyorum ve ayağım hiç terlemiyor. Kumlar üstünden hemen silkeleniyor ve çok da rahat. Crocs sadece clog değil zaten balerinleri de süper. Neyse bu kadar crocs reklamı yeter.. İsteyen europe sitesine bakar.Ben oradan alıyorum çünkü her model bulunuyor. Ama keşfettim İtalian on line store'da açılmış.
Dönelim karşıma çıkan ayakkabılara.Prada 2010 koleksiyonundan..Herkes beğenmeyecektir çünkü plexiglass veya Pvc yani plastikten yapılma.Italyan bir blog yazarı Külkedisi'nden ve kristal avizelerden ilham almışlar diyor.Aynen katılıyorum. Ben uçuk tasarımları da seviyorum bilhassa ayakkabı da. Bunları sevdim. Fiyatlarını bilmiyorum.Milano merkeze indiğimde şok olabilirim. Güya plaj düşünülmüş ama ben her an gece gündüz giyerim valla hemde 'bozuk veya arnavut kaldırımı yollarda aman topuklarım mahvoluyor korkusu' yaşamadan:)) O kadar çok model var ki ben en beğendiklerimi koydum.Daha az abajur taşlı olanlarda var..


Yine pek sevilmeyen clog yani nalını çok severim. Crocs giymemden belli. Clog'lar da bu sene geri dönmüş.Hani tahta topuklu hippy 70'lerin tarzı. Eskiden almış olduğunuz varsa dolaplardan çıkarın. Yine bir altı yedi sene evvel moda olmuştu. Ben moda olmasa bile hep severim ama tabii 'in' olmayınca dükkanlarda satılmıyor. Chanel'den modeller koydum. Onlara sadece bakmak ile yetineceğim kesin.Astronomik olabilir. Haftaya Milano tur var bakacağım meraktan..

Topuklara aldanmayın bunlarla da yürümek rahattır.. Ayak parmaklarını sevmeyenler için iyi fırsat güzel saklanıyor ama Prada olanlar o kadar şeffafki ayaklarınız çok bakımlı olmalı...



2 yorum:

emel dedi ki...

amsterdam'dan crocs aldın di mi? orada ocak/şubat-ağustos/eylül ayları indirim ayı ve biz bu sene ocakta gittiğimizde crocsdan da tax free alacak hale geldik. botlar,balerinler,nalınlar neler neler aldık,çünkü türkiyede 2.5 katı gibi bi fiyata satılıyor. söylemesi ayıp benim bi de siyah crocs çizmem var:P) ama aslında ben bu benzerliğimize de hiç şaşırmadım....:))))))))))

carriemel dedi ki...

emel: almadım valla çünkü zaman olmadı ve aklıma bile gelmedi zaten aralık ayı idi hayatta noel zamanı indirim olmaz.ama ben europe sitesinden alıyorum ve sanırım türkiye'den ucuz ama türkiye'ye göndermezler. benim favorim mary jane ayakkabı gibi kullanıyorum plaja değil bende chocolate var. bir de pabetlerden malindi.