25 Haziran 2009 Perşembe

Yine resimler ve hayattan parcalar

Bu aralar acayip yogundum ve futursuz bir sekilde blogumu gunlugumu ihmal ettim. Oglum ilkokulu bitirdi. Ogretmenleri ve sinif arkadaslari ile bir kapanis yemegi yaptik. Ogretmenleri gozyaslari icinde bize bir konusma yaptilar tabii bizde duygulandik. Okulun son haftasi besinci sinif olarak okula gitmediler ve dagda bir ciftlik evine okul gezisine gittiler. Cok eglenmisler tabii. Zaten koyde yasamanin avantaji. Okulda tek bir besinci sinif var ve 14 kisiler.

Seneye ortaokula basliyor ve Aralik sonu 11 yasini bitirecek. Zaman nasil cabuk geciyor. Saclar uzun bir havalarda ki sormayin. Bahar ve yaz zamani bizim yasadigimiz yer cok guzel oglum bisikletinden inmiyor. Devamli sokakta. Tum arkadaslar bulusup koyun meydani ve sokaklarinda geziyorlar. Tabii erkek cocuklarin vazgecilmezi olan top oynamayi hic ihmal etmiyorlar. Gecen gun tum cocuklari gunes altinda ustleri ciplak futbol oynarken gorunce kendimi Brezilya'da zannettim:)

Oglum iki gun sonra Alacati'da olacak. Ona ozenmiyorum desem yalan olur. Iki ay orada kalma sansina sahip.Yillar sonra o da belki bu yazdiklarimi okur. Artik o kizim gibi fazla resim yapmiyor. O resim yaparken benim blog yoktu. Yalniz Micky Mouse veya baska cizgi romanlara bakarak karikatur ciziyor. Hic kopya kagidi kullanmadan. Epey yetenekli . Ileride cizgi roman ressami olmak istiyor!! Bakalim kac defa fikir degistirecek. Ona bloguma yaptigi bir cizimi koyacagima soz vermistim. Meshur Brezilyali futbolcu Kaka'nin Donald Duck havasinda yapilmis bir cizimini sectik.

Kiz dersen bu sene anaokulunun ikinci senesini bitirdi. Okul bu ay sonu bitiyor ama 27 Mayis'ta kapanis partisi ve musameresi yaptilar. Tabii benim ilkokulda yaptigim musamerelere gore cok daha basit ama hostu. Sarkilar soyleyip dans ettiler. Onlarin kucuk sandalyelerine oturup gosteriyi seyrettik. Bu arada yaptiklari bazi cizimleri duvara asmislar. Kiziminkini gozlerim aradi ve bulup resmini cektim. Bize geri gelmiyor bu resimler. Resmen savasi cizmis.Nitekim sorunca bana savas ve top dedi. Cok enteresan bir resim bu. Ne de olsa televizyon ve dergilerden gordukleri ile etkileniyorlar. Once bu resmi koymak isterim. Savas resmi olmasina ragmen gunes var ve renkli. Tabii topu televizyonda gormedi sanirim Venedik Arsenal'inde ya da eski bir ortacag filminde gormustur.Cunku simdiki korkunc savaslarda nerde o toplar.

Tabii hergun okuldan bir resim cizip bana getiriyor. Bazen evde ciziyor. Birkac tanesini topladim ve fotografini cektim. Hayal gucu fazla calisiyor. En ust solda bizi sofrada cizmis,yanindaki resimde dondurma kulahlarini yapmis. Altta solda okul otobusu,yaninda evimiz ve kendisi, en altta ise balik ve bir kopru sanirim.


Buyuyorlar cabucak. Temmuz ayinda kizimla yalniz kalmam iyi oluyor. Cok ilgi isteyen bir cocuk ve cok hareketli.Bol bol Turkce konusacagim onunla ve annesine doyacak. Cunku iki cocuk olunca bolunuyorsun mecburen. Alacati'ya tatile geldigimde beni ozleyen aile ve arkadaslarim beni sarip sarmaliyor. Kizim bana en cok Temmuz ayinda doyuyor. Ilk iki hafta oglani Izmir'e goturen babada yok. Basbasayiz yani. Hemen haftasonu icin ilginc iki program yaptim. Haftabasi blogda yazarim.

Hiç yorum yok: