15 Haziran 2009 Pazartesi

Brushes mucizesi...

Iphone'u cok seviyorum. Gelmis gecmis en guzel buluslardan biri. Zaten butun eklenebilir uygulamalari yani "applications"lari ve tabii ITunes ve Ipod birlesimi ile super.Sanirim telefonuma asigim ben. Apple'a asigim..Isteklerim arasinda Macbookair 13' vardi ama simdi kulagima geldi sanirim netbook diye daha uygun fiyatli olanini ve 10' olarak cikartacaklarmis.

Haftasonu esimin dogumgununu gecte olsa aile arasinda kutladik. Ona ITunes card ve bir karton sigara hediye ettim.Birde siir yazdim dizeler ugur getirsin ve sihirli siir olsun diye yazdim siirde ve sigarayi birakmana yardimci olsun dedim. Yani sigara espri hediye idi. Bir karton sigara bu arada kirk euro Italya'da. Yuh dedim.. Verilen paralara yazik. Cifter porsiyon ev yapimi lazanya ve sonra dana rosto, salata oyle bol bol yedik. Sonra bahcede otururken bizim eniste bana muazzam bir apple application'i gosterdi. Ismi Shazam , hemde Appstore'dan bedava indiriyorsun. Ne mi beceriyor?? Yazayim. Mesela bir bardasin ve bir sarki caliyor. Hepimiz bazen deriz ""A kim soyluyordu bu sarkiyi? Dilimin ucunda ismi" veya "cok eski parca bu ya neydi adi? " ya da "super bir parca kim soyluyor acaba?" Hemen iphone shazam uygulamasini tikliyorsun ve bu Shazam sarkiyi dinliyor ve sonra arastirma yapiyor 30 saniye icinde sana sarki adi,kim soyluyor,hangi albumden,baska ne albumleri var tum bilgileri sana dokuyor. Iste bu muthis bir olay bence. Delirdim ve hemen yukledim kendime.


Aksam ise Vanity Fair okurken yine Apple application Brushes ile yapilmis bir resmin odul aldigini okudum. Hemen Appstore'a girdim bugun ve 3,99 euro gibi komik fiyata aldim bu brushes application'nini. Resmen istedigin renkleri seciyorsun,ondan sonra firca ile boyuyorsun. Nasil eglenceli. Daha ogrenmem lazim tabii programi. Cunku internette daha ince cizilmis resimlerde gordum sanki brushes ile. Henuz onu beceremedim. Ama iste ilk resmim...

Ya yine ayni lafi diyecegim,bayiliyorum eskilere ve eski seylere ama internet,iphone,ipod,itunes ya da bu tip seyler onlar ile baglantili olarak bir harika. O zaman yasasin teknoloji diyorum. Yani 5 sene evvel aklima gelir miydi telefon ile bunlari yapacagim??

1 yorum:

Cem67 dedi ki...

iyi de bu çizdiğin resim harika;
çok çok hoş;ben ilk gördüğümde bir ressamın sandım :)
renkler,tonları hepsi çok
iyi....