25 Haziran 2009 Perşembe

Mor pembe yaz aksamları


Brushes ile iphone'da ciziyorum zaman oldukca. Hep turuncu var aklimda bu aralar. Milano ovada kurulu oldugu ve biz sehir disinda yasadigimiz icin aksam gunes batarken cok guzel goruntuler oluyor. Gunes aksam dokuz gibi gec batiyor. Belki de ondan turuncuya taktim ben..

Bahçem cok huzurlu, yemyeşil.Terastan bakinca karsı evleri görüyorum. Evlerin siyah dam ve bacalarinin arkasinda pembe mor gökyüzünü. Güneş batıyor ama o görüntü uzun sure kaliyor. Hava mis gibi tertemiz. Kuslar durmadan civildiyor. Komsularin bazisi disarida bahce suluyor bazilari iceride yemekte. Tipik yaz aksamlarinin sesleri var havada. Tabak catal kasik sesleri,konusmalar, acik televizyondan gelen spikerin sesi.

Cok seviyorum yazi, Izmir'i cok ozlememe ragmen Milano'nun serin aksamlarinda ustumde ince bir battaniye bahcede mumlar esliginde oturmayi da seviyorum.

1 yorum:

Cem67 dedi ki...

Resmin;turuncularla çok çok
çok güzel :)