29 Mayıs 2009 Cuma

26 Mayıs 2009 ve kırk yasini doldurdum..

Kırkıncı yaşgünüm de geldi cattı ve bitti bile. Kendimi o gün cok daha hüzünlü hissedeceğimi zannettim ama keyfim yerindeydi. Koluma kendi kendime hediye ettigim cantayi taktim ve ise gittim.Is arkadaslarim bana ITunes card hediye etmisler ve cok sevdigim bir italyan gazetecinin,Coco Chanel'in hayatini anlatan yeni kitabini almislar ve hepsini anne geddes resimli bir kagida sarmislar. Nasilda beni taniyorlar!!! Tunes card'imla kendime hemen o gun iki sarki satin aldim. Abba'nin Mamma mia ve Dancing Queen.. Kirk yasima uygun geldi bu parcalar.

Bu anlamli hediyeler ve hos sozler iceren kartlari beni cok duygulandirdi. Bir sure sonra patronum bahcesinden sabah topladigi guller ile geldi. Pastayi ise oturdugu yerin meshur pastahanesinden ozel yaptirmis. Ustune de 35 yasin kutlu olsun yazdirmis. Bana 35 yasimi doldurdugumda ve ben yolun yarisi filan dedigimde bana"bence sen hep 35 kal bundan sonra hep o yasi kutla" demisti saka ile. Ve kirk yas kutlamam icin pastayi bu sekilde ismarlamis. Cok hosuma gitti tabii. Ogleden sonra spumante esliginde pastayi kestik,mumumu ufledim.

Herkes mesaj atmis ya mail,ya sms,ya facebook'tan ve tabii arayanlarda oldu. Butun bunlar tabii insani mutlu ediyor. Saglikli ve mutluysan ve sevildigini biliyorsan aslinda hangi yasa girdiginin pek onemi yok..

Aksam eve gidince cocuklarim icinde pastanin kalan kismina mum koyup tekrar bir ufledim. Bana tanti auguri a te!! diye sarki soylediler.Sonra esim ile cocuklari da alip cok sevdigim bence Milano'da en iyi pizzayi yapan Sorella Capitone'ye gittik. Zaten Napoli'liler..

Tabii margherita ustu siyah zeytin ve ancuezli yendi bizim klasik pizzadir. Esim iphone'u bose ile kullanmaya ve sarj etmeye yarayan bir adaptor ve cok hos bir beyaz bir gomlek almis. Bu sefer supriz oldu cunku beyaz gomlek uzerine cok konusuldu espri yapildi. Tam ustune geldi bu hediye..

Evet artik dudaklarimi bukerek seksi bir sekilde otuz veya katlarini soyleyemeyecegim. Kirk ve katlarini diyecegim on sene. Sevimsiz soylenirken dudagin hareket etmedigi bir kelime ama ne yapalim diyorum ya icinde hissettigin onemli. Ben bu sene oyle bel ve bilek agrisi filan yasamasaydim simdi sorsalar fiziksel olarak kendimi 20 yasinda hissediyorum derdim. Hep oyle hissettim cunku ruhen ve fiziken. Neyse bu bel ve bilek agrilari da gececek.

Cogu yasi benden buyuk kisi bana dogumgunumde " insan kirk yasindan sonra yapmadigi bircok seyi yapmaya basliyor,kirklar super yaslar"dedi.Hepsi moral oldu.Bende aslinda oyle dusunuyorum.Kisinin ustune baska bir rahatlik ve olgunluk geliyor.Olaylara baska acidan bakiyor ve yorumluyorsun.. Daha bir sakin oluyorsun. Hayati baska turlu yasamaya basliyorsun..Oyle devam edebilirim ama yaziyi burada noktaliyorum. Gecen Cuma yazmaya basladim ve bir turlu zaman bulup bitiremedim.

Yazin Alacati'da kirk yasini dolduranlar bir parti yapacagiz aramizda. Temmuz'da buradaki uc cok yakin kiz arkadasim beni yemege goturur. Kutlamalara devam yani..

3 yorum:

stria dedi ki...

Buon compleanno! sono esattamente...20 meno... dei...miei! Omioddio...potresti essere mia figlia! sono così vecchia? aiutoooo

Cem67 dedi ki...

MUTLU YILLAR

40 lı yaşlar çok daha dinamik yaşlar,
bundan emin olabilirsin,
dinamik ve daha aslında kendimize yönelik başka,bambaşka şeyleri bulmaya,yeni şeyleri keşfettiren yaşlar.. ve bence öncesi tatsız tutsuzdur,yani o kadar güzeldir :)

Adsız dedi ki...

Nüfus kağıdı eskiyor kızımmmm:)Gönlünce geçireceğin nice senelere.

zeki