12 Mart 2010 Cuma

Kar yağdı,eridi; resimler çiziliyor,gezilere gidiliyor

9 Mart Salı akşamı lapa lapa kar yağdı ve her taraf bembeyaz oldu yine. Zaten hemen' eyvah yine garaj ve bahçe yolunu kürekleyeceğiz' diyerek ağlaşmaya başladık.Ben' aman çiçeklerim' dedim ama hemen ertesi gün eridi.

Kadınlar gününde özel birşey yapmadım ama bir önceki akşam yaşadığım yerde kadınlar için küçük bir parti ve aperatif ile karaoke gecesi düzenlendi. Geçen sene kadar azmadık ama şarkı söyledim yine. Fakat karaoke için adam getirmişler güya şarkıcı çoğu şarkıyı bilmiyordu. O iyi söylemediği için ben tabii az eşlik ettim. Yetenekli değilim sadece taklit iyi yaparım. İyi söylese yanında kaynar giderdim ve bana destek olurdu dermişim:)

Bahar geliyor diyorlar gelemedi daha geçen Cumartesi bahçede donarak çalıştık. Bakalım bu hafta sonu ne olacak?? Oğlum ortaokul birde ve ikinci defa yalnız okul gezisine katılıyor. İlkokul son sınıfta kısa bir gezi yapmışlardı. Bu geziye tüm sınıf arkadaşları katılıyor ve dağa kayağa gidiyorlar. İlk defa deneyecek umarım sever ve biraz öğrenir. Okul gezisi çok güzel birşey bence. Hem arkadaşlar ile daha iyi kaynaşma ortamı doğuyor hem öğretmenler öğrencileri daha iyi tanıma imkanına sahip oluyorlar. Son olarak aileler çok az bir rakam harcayarak yavrularına değişik bir tatil yaptırmış oluyorlar.

Oğlan Çarşamba dönecek biz eşimle Cuma İstanbul'a uçuyoruz. Bu sefer İstanbul'u farklı yaşayacağım ve gezeceğim. Dönüşümde sizlere güzel bir yazı hazırlayacağım.

Koala, beter böcek veya cadı gibi takma adlara sahip küçük prenses kızım' bloga koy ama ' ısrarı ile elime resim tutuşturmaya devam ediyor..

Son eserler... Birinci eser anneme ismi: Anneanne ve rahmetli köpeğimiz Lena
İkinci eser: Benim araba ona göre karnavalde süslenmiş hali ile!! Araba gri Freelander bu arada
Üçüncü eser: Akvaryum ( kızda anaokul son sınıfta onlarda haftaya Milano'da ki akvaryuma gidecekler.Herhalde hocaları resmini çizin dedi.

Hiç yorum yok: