22 Aralık 2009 Salı

Karlı Milano'dan merhaba

Dün öğleden sonra lapa lapa kar yağmaya başladı ve herhalde sabaha karşı durdu.Heryer bembeyaz ve sanırım 20-30 cm kar var. Akşam evde Noel ağacımın ve mumların ışığı ile pencereden yağan kara bakmak çok keyif vericiydi. Ağacımın değişen ışıklarını videoya çekeceğimi yazmıştım çünkü çok romantik ve huzur verici. Size videoyu sunuyorum Bob Dylan tarafından söylenen meşhur noel şarkısı 'Have yourself a Merry Little Christmas' eşliğinde.
Maalesef videoyu dün akşam evde Mac sayesinde kısalttım yoksa yüklemiyordu blogger. Tüm şarkıyı koymuştum çekime ama üç küsur dakika uzun geldi.Maalesef bir yerde kesilecek.


Tabi birde gece evin dışını çektim kar görüntüsü. Sessiz ve beyaz ama maalesef videoda karanlık çıkıyor.




Sabah yollar düzelmişti ama kar çoktu.Arabadan çektim biraz.Dün akşam işten eve birbuçuk saatte gittim. Arası 8 km..


2 yorum:

ABC dedi ki...

oha yağsaymış kar çok güzel olmuş ama neysseee kar önemli değil ama benim restorana gitmişsiniz yine döktürmüş herifler yaa bir numara seviyorum bak mercanı mal gibi mangalda yapmamışlar ne güzel olmuş işi bilyor adamlaaaaaaaaarrrr...

Carriemel dedi ki...

hayatim mercan gibi duruyor kirmizi ama cipura o.. yani orata. yazdim zaten. bu arada rossetti resmini ekliyorum simdi yaziya. yoksa herkes buyuk balik zannediyor