17 Mayıs 2011 Salı

Jimmy Choo ah jimmy choo

Ayakkabı ve çanta çok ilgimi çeker ama blogum sadece bu konular üzerine değil.Ara ara yazıveriyorum. Jimmy Choo'nun ben önce çantalarına aşık oldum nedense.Hatta bir modeli hakkında yazmıştım.Halbuki ayakkabı ile meşhur oldu bu marka ilk başta. Bu sezon ayakkabıları da muhteşem.Hepsine bayıldım ama tabiki tek tek bloga koyamam. Göz ziyafeti için bakınız
Bu sene topuklu veya topuksuz gladyatör sandal yine çok görülüyor. Ben hayret bu sefer topuksuz bir modeline bayıldım. İsmi wish... İstek arzu  demek türkçe. Benimde isteğim temmuz ayında yüzde elli indirimde 37 numarasını bulmak..Hem zarif hem spor çok hoş!!


Bu yaz espadril topukda çok fazla .Şöyle rahat rahat yürümek için birebir.Ben topuklu ile çok rahat yürüyorum ama kaldırım taşı olan yerlerde topuk iki taşın arasına girer ve güzel ayakkabılarım bozulur diye üzülüyorum. İşte bu aşağıdaki model bu sorunu ortadan kaldırıyor. İstediğin gibi her yerde yürü. Topuk bozma derdin yok. Birde herkes espadril topuk kullanıyor ama bir terlik bu yılanderisi birleşimle bu kadar şık ve havalı olabilir mi?? Ee tabii Jimmy Choo'dan bahsediyoruz....
Bu arada kokusu hakkında yazmıştım. Special edition kutu yapmış.Kendime aldım. Koku ve vücut losyonu harika kocaman bir kutu içinde satılıyor.Kendi kutusu olan pembe krokodil dizaynı ile.Kutu hemen değerlendirildi.İçine tüm kokularımı doldurdum. O kadar şık bir oval kutu ki. Fotoğrafı yok maalesef.Kokuyu da çok beğenerek kullanıyorum.Değişken ve çarpıcı.Jimmy Choo gibi.
 

Hiç yorum yok: