5 Mart 2009 Perşembe

Kadin icin cantanin onemi...


Tum kadinlar cantalarina onem verirler. Cantalar hakkinda yazilmis ozel bir kitabim var orada okumustum. Camille Dalmais adli sarkici "Le sac des filles" yani kizlarin cantalari adli sarkisinda dunyanin gidisini anlayabilmek icin erkeklerin kadinlarin cantalarinda ne oldugunu aciklayabilmeleri lazim demis. Ne hos demi? Bir kadinin kisiligini cantasinin icine bakip anlayabileceginizi bircok kisi yazmis ve soylemistir zaten. Onemli cantalarin hikayesini ve kadin ile cantanin ozel iliskisini anlatan cok hos bir kitap. Yazari Italyan bir moda gazetecisi Paola Jacobbi , ismi "Pazze per le borse" . Cantalar icin deliriyorum gibi tercume edilebilir. Turkiye'de ingilizcesi veya turkcesi birgun cikarsa okumanizi tavsiye ederim super. Ayni kadinin birde ayakkabilar uzerine kitabi var. Tabii ben iki kitabi da aldim,kutuphaneme dahil ettim zamaninda.

Mesela bana devamli canta degistirmek zor gelir. O yuzden az sayida ama kaliteli cantam olsun istemisimdir hep. Tabii daha gencken bunu yapmam zordu ama yasim buyudukce onem verir oldum. Bir gece cantasi,bir kahverengi tonlarinda spor,bir yazlik deri olmayan spor canta gibi gibi. Tabii kendi kendime bazen soruyorum " allahaskina imkanin olsa, her istedigin cantayi ya da her yilin "it bag'ini" almaya ,alir miydin?" Biliyorumki imkanimda olsa almam.50 cantansahibi olacaksin da ne olacak?? Hergun nerden zaman bulacaksin degisik bir tane kullanmaya, bir cantadan digerine esya tasimaya? Bence oyle 50 tane kaliteli ozel tasarim cantasi olan bir kadin calismiyordur veya calissa da canta degistirmeye musait bir is ve ozel hayati vardir. Yani buna zaman ayirabilir:)) Zaten benim cantalarim benimle ozlesmis durumdalar. Yani 4 tane cantam var ve hepsine asik olup aldim. Vitrinde gordum ve "bu senin cantan!!" dedim.

Bir arzum ve eksigimde siyah bir canta ama omuzdan askili yani italyacan tracolla.Her kadinda olmasi gereken bie model. Herseyi koy icine, iki elin bagli olmadan, bos rahatca, cantan omzunda yuru,alisverise cik,seyehat et. En kullanisli canta tasarimlarindan biridir tracolla ve bende hala yok. Cunku tam olarak bulamadim beni carpan iste busenin cantan,senin icin yapilmis diyecegim bir taneyi. Kac senedir oyle hep bakiniyorum..Ayrica her tarz giyindigimde uymali ustume. Yani kot ,tshirt veya bir kazak ,sweatshirt ile sokaga cikinca da , bir elbise ile cikinca da.. Tabii siyah ve tonlarindan bahsediyorum.

Evet.....bu sene artik buldum.. Iste bu da benim bu seneki it bag'im.. Bu benim tam aradigim tracolla..Benim icin yaratilmis bu canta.




Cok istemeye basliyorum hemen secret misali. 40.yas gunum icin..Bir sekilde olur belki. Olsun istemek bile guzel. Ama aslini gidip gormem lazim belki cok buyuktur.Bu cantanin on tarafi baska arkasi baska. Tribal tasarim, pony ve yilan derisi patchwork ve normal deri .Acayip hos cilgin delidolu bir tasarim bu.. E ne de olsa Tamara Mellon..Ahh ahh...

Hiç yorum yok: