4 Nisan 2011 Pazartesi

Yine resim sergisi kızımdan

Blogspot galiba açıldı Türkiye'de.Şimdi bu yazıma yorum gelirse arkadaşlardan veya herhangi bir okuyucudan anlayacağım herkes görüyor. Çok hoş bahar fotoğrafları çektim onları yayınlamadan önce kızımın birikmiş resimlerini yayınlayayım ki büyüyünce istediği zaman baksın. Bu geleneği başlattım ve sürdürüyorum.
nedense bahar ayında ren geyiği çizmiş

kendisi parkta

beni ve kendini resmetmiş.evde şarkı söyler ve şov yaparız da

ata binen kendisi.atları seviyor ve binmeyi öğrenmek istiyor ama ben korkuyorum

kendinini doğum anı!!

ailecek kayakta.daha bu olmadı ama hayali çocuğun


İnanmayacaksınız ama benim bu araba kullanırken

ailecek ölen köpeğimiz Lena ile.babayı saçlı yapmış:)

yine ailecek kırlarda baba yine şaçlı

paskalya yumurtası ile abisi ve kendi

2 yorum:

GNC dedi ki...

CANIMCIM AL SANA YORUM :) AÇILDI AÇILDI VE BEN ÇOK MUTLUYUM GÜZEL YAZILARINA KAVUŞTUĞUMUZ İÇİN. RESİMLERE GELİNCE SÖYLİYECEK SÖZ YOK VALLA. AFFERİM DİYORUM HAYAL GÜCÜNE VE DÜŞLEDİKLERİNİ ŞEKİLLENDİRİŞİNE HAYRANIM.

Carriemel dedi ki...

evet tatlım inanılmaz hayal gücü var.yazın sana bol bol çizer artık. kisses not.hatta sipariş vereyim hemen şimdı yapsın